noscript image for google
<h2>Αγροτικός Συνεταιρισμός «ΚΙΣΣΑΒΟΣ»</h2> <h2>Αγροτικός Συνεταιρισμός «ΚΙΣΣΑΒΟΣ»</h2> <h2>Αγροτικός Συνεταιρισμός «ΚΙΣΣΑΒΟΣ»</h2> <h2>Αγροτικός Συνεταιρισμός «ΚΙΣΣΑΒΟΣ»</h2> <h2>Αγροτικός Συνεταιρισμός «ΚΙΣΣΑΒΟΣ»</h2> <h2>Αγροτικός Συνεταιρισμός «ΚΙΣΣΑΒΟΣ»</h2> <h2>Αγροτικός Συνεταιρισμός «ΚΙΣΣΑΒΟΣ»</h2> <h2>Αγροτικός Συνεταιρισμός «ΚΙΣΣΑΒΟΣ»</h2> <h2>Αγροτικός Συνεταιρισμός «ΚΙΣΣΑΒΟΣ»</h2>
Previous Next
Κεράσια

Κεράσι
Αυτό το δροσερό και νόστιμο ανοιξιάτικο φρούτο, προσφέρει σημαντικά οφέλη στην υγεία μας, καθώς διαθέτει ποικιλία θρεπτικών συστατικών, βιταμινών και ιχνοστοιχείων που συμβάλλουν στην εύρυθμη λειτουργία του, αλλά και στην πρόληψη και θεραπεία πολλών νοσημάτων.
 
Τα κεράσια δεν είναι μόνο νόστιμα, είναι επίσης και ωφέλιμα. Είναι από τα πιο ισχυρά, φυσικά αντιφλεγμονώδη, γεγονός που σημαίνει ότι έχουν ευεργετική δράση σε πολλές διαφορετικές περιπτώσεις.
 
Πολλές επιστημονικές μελέτες έχουν αποδείξει τη σημαντική θρεπτική αξία αυτού του φρούτου, η οποία οφείλεται κυρίως στην περιεκτικότητά του σε αντιοξειδωτικά, αλλά και σε άλλα ωφέλιμα για την υγεία μας συστατικά.
 
Πολλές βιταμίνες της οικογένειας Β και η βιταμίνη C, αποτελούν δομικά στοιχεία των κερασιών, τα οποία περιλαμβάνουν επίσης φολικό οξύ, νιασίνη και ριβοφλαβίνη. Τέλος, τα κεράσια περιέχουν μικρές ποσότητες σιδήρου, μαγνησίου, καλίου και πρωτεϊνών.